tiistai 13. maaliskuuta 2012

Rakkautta ensisilmäyksellä!


Olen jo muutaman kerran eksynyt ihailemaan GANT home sarjan tuotteita!
Olen syvästi rakastunut tuohon tähtikuvioon, tyynyissä ja niin ihanan pehemeän näköisessä peitossa.
Olen jo pariin otteeseen meinannut tilata Summer star beigen tyynynpäällisen ja ihanaakin ihanamman torkkupeiton. Kaikki GANTIN home sarjan tähtikuvioiset tuotteet ovat ihanan pehmeää 100% puuvillaa, voin vain kuvitella kuinka ihanilta käsissä tuntuvatkaan.

Jostain syystä niitä ei vielä löydy meiltä täältä kotoota, mutta uskon että kyllä jossain vaiheessa, 
niitä tulee löytymään ehkä jopa pikkaisen enemmänkin. ;)
Gantilta löytyy myös ylisöpöt baby sarjan tyynyt ja tähtipeitot pikkukoossa, 
joihin olen myös suuresti ihastunut.


GANT Home Baby kudottu Tähtityyny, vaaleanpunainen/vaaleansininen tai beige 69.00€
GANT Home Baby kudottu Tähtipeitto, vaaleanpunainen/vaaleansininen tai beige 120€


GANT Home Summer 10star tyynynpäällinen, beige / harmaa / tummansininen tai punainen 65.00€
GANT Home Summer star tyynynpäällinen, turkoosi / beige / harmaa tai punainen 65.00€

GANT Home Summer Collection peitto beige / harmaa / punainen 210€ tummansininen 259€

Itse olen ihastellut näitä Sisustus Fanny sivustolla, josta löytyy myös kaikkea muuta ihanaa.!

2 kommenttia: