keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

raitoja siellä - raitoja täällä

Tänään tuli postiin pieni h&m:n paketti! Olin tilannut viimeviikolla alesta jotain pientä kivaa jota olen tässä jo innoissani ootellut. H&m:n alesta löysin upean jakun, enkä osanut millään päättää kumman niistä sitten otan.
Sini-valko raidallisen vai valko-sini raidallisen? Otin sitten molemmat! Olen todella ylpeä itsestäni!
Jakun oikea hinta oli 34,95€ ja nyt alessa se oli vain 9,95€!! Tein mielestäni hyvän löydön! :)



Kuva näyttää jotenkin ryyniseltä, itselläni menee ainakin silmät ristiin noista raidoista!
Odotan innoissani että pääsen käyttämään näitä ihanuuksia!



h&m: alesta löysin myös kivan näköisen pussukan, joka osoittautuikin aikas ison kokoiseksi..

Eihän sillänyt mitään väliä ole että onkin näin iso! ehkä ihan kiva vaan. :)

Tälläki oikein muistaakseni oli hintaa 19,95€ ja nyt alessa 7,45€


K- toi mulle tänään töistä tullessaan tälläisen kauniin orkidean! Olin ihan häkeltynyt, että mitä olen nyt tehnyt ansaitakseni tämän? Vastaukseksi sain että tänään on kuulema "ihanien naisten päivä" ja siksi tämän sain.
Ihana mieheni    Luulenpa kyllä että johtuu jostain aivan muusta! :) 

Tänään myös sain varattua ajan rakennekynsien laittoon 24.7, myös  kampaajalle 27.7 ja uusien ripsipidennysten laittoon 30.7! Ikinä en kyllä ole näin paljon rahaa laittanut itseeni! Ainakaan kerralla!. Tuossa kävikin mielessä jospa värjäisin hiukset kokonaan pähkinän ruskeiksi johon sitten laitettaisiin paksuja vaaleampia raitoja? Peilistä katsominen näytän jotenkin hassulta enkä tunnista omia hiuksiani! Vaikka mieheni sanoo niiden olevan hienot, en itse oikein tiedä. Tässä on vielä aikaa miettiä, mitä sitä haluaa :) 

1 kommentti: