tiistai 22. marraskuuta 2011

The Tiistai

Heijps!

Tänään olen ollut erittäin hyvä ystävä sohvan kanssa, taisin herätä 13.00? 
Veikkaan, että syy siihen on, että olen erittäin kipeä tällä hetkellä.. paikat särkee
selkä enemmänkin, myös pää, yskiä saa joka toinen minuutti, ja paperirulla on kyljeen liimattu.
Olen kyllä ollut jo pidemmän aikaa nuhanen ja räkäinen, miettisinkin jo että mahdanko olla meidän
Sipsulle allerginen? Sen olen ainakin huomannut, että kun pikkanen on sylissä sohvalla, tulee
käteen näppylöitä ja rupeaa kutimaan kädet hirveästi. 
Noh "Mitä pienistä ku ei pienetkään meistä."

Huomenna pitäis päästä lääkäriin muissa asioissa, toivon, että kaikki ois hyvin!
Täytyy miettiä positiivisesti! hymy siis huulille :)

Mies lähti yö-vuoroon joten jäätiin Sipsun kanssa kahestaan kotiin. 
Toinen vetää hirsiä tuossa vieressä ja minä hörpin lämmintä glögiä,
 ja kun makeaa hirveesti teki mieli ja kaapista löytyi vain "synttärikakun teko jäämiä" 
eli Marianne rouhetta, lusikka vaan puuttuu ja mums.


Tämä räkänokka menee nyt sohva-ystävänsä viereen röhnöttämään.
Heijps!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti