perjantai 27. tammikuuta 2012

Heijppa!

Tänään on käyty elokuvissa kattomassa Saapasjalkakissa, oli tosi hauska!
Oli nimittäin kummipoika mukana (5v) joka myös tykkäsi elokuvasta! :)
Huomenna ois tarkotus käydä ostamassa uusi pesukone ja myydä vanha poies! Samalla käydä prismassa
kattomassa paria kivaa löysempää paitaa mitä näin lehdessä. 
Tänään on ollut kaikin puolin aikas jännä päivä, jaa että miksi ? jääköön se tieto omaksi salaisuudekseni. :))
Olen miettinyt jo pitkään, kun olen nykyään niin väsynyt.. on tässä pitänyt jo paripäivää käydä apteekissa ostamssa niitä kuuluisia vitamiineja, koska mulla oli jälkitarkastuksessa vieläkin kaikki arvot pikkasen matalalla. Joten niistä vitamiineista ja raudasta olis täällä hyötyä. Ehkä huomenna saisin vihdoin ostettua. :)
Sitäkin olen ihmetellyt kun onse kumma kun melkein jokailta mulla menee vasen jalka tunnottomaksi ?
sama käsillä, muuttuvat kylmiksi ja alkavat särkeämään. hmm..
Pistetään niiden vitamiinien piikkiin tämäkin. :)

Nyt kahestaan katsomaan Sipsun kanssa leffaa, mies kun on taas ylitöissä. :<

Heijppa!

Psst.. tuntuu tosi hassulta kun ei ole mitään kuvaa nyt lisättäväksi.
Taitaa olla ensimmäinen kerta.  Annattakoon tämä anteeksi minulle. Mulla tavote laittaa aina kuva joka postaukseen. :)

2 kommenttia:

  1. Moikka pitkästä aikaa :-) kivoja postauksia tullu paljon sulla sitten viimeks kun ehtisin käymään lukemassa :-) oliko tuo saapasjalkakissa hyvä elokuva? Olisi kans tarkoitus mennä katsomaan se. Aivan mahtavan kuvan olit postaillu tuossa joulun alla kanssa misä näkyi teidän niin ihana ranskis, hän oikein hymyilee/nauraa siinä :-) onko se sinun veljen/siskon tyttö kun siinä takana temmeltää??:-) hänestä olisi kiva nähdä joku kuva, hiukset näyttää melko tuuheilta ainakin :-). Hyvää alkanutta vuotta sinulle ja teidän perheelle.
    Ps. Jatkossa aion koittaa ehtiä hiukan useammin lukea kuin 1-2kk välein

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos! :) Juuh olise! Tykättiin ite tosi paljon, ja jopa kummipoikakin pysyi penkissä kiini koko elokuvan ajan! :D Eli hänkin tykkäsi paljon!
      Meidän Sipsu kiittää. Mulla olis tarkotus ruveta laittamaan meijän neidistä vähän enemmän kuvia tänne. Hänkin kasvaa niin hurjaa vauhtia, 4pv päästä jo 7kk! :O hui kun aika menee nopsaan.
      Juuh siinä kuvassa Sipsun takana on mun veljen tyttö ja hänellä on aika tuuhea ja pitkä tukka. :)
      Mielelläni hänestäkin kuvia tänne lisäisin, mutta ei vanhemmat oikein tykänneet ideasta, joten valitettavasti ei ole tulossa kuvia hänestä. :(
      Ja kiitos kovasti, hyvää alkanutta vuotta myös sinne! Kiva kuulla että joku tykkää lukea juttujani! :)

      Poista