perjantai 17. helmikuuta 2012

Ihanaa viikonloppua!

Pyydän jälleen anteeksi ku on vähän jäänyt tää kirjoittelu.
Jotenkin kun sitä kirjoittelee nykyään harvemmin, sitä on myös tosi vaikeeta aloittaa taas kirjoittamaan.
Pää on ihan tyhjä, miettii, mistä sitä nyt sitten kirjoittelis.. ja toi inhottava otsikko, mulla menee aina yli puolet ajasta sen pohtimiseen. Sitten kun pääsee vauhtiin niin sitten sitä juttua tuleekin! 

Huomasin, että mua oli muistutettu noista meidän kihlasormuksista, joista mun piti laittaa kuvaa ja vähän kertoakkin niistä. Kiitos siis muistuttajalle! Koitan saada tehtyä nyt vklp aikana sen! :)

Meidän arki on ollut nyt jo parin viikon ajan aika stressaavaista ja näyttää jatkuvan vielä toistaiseksi.
Noh, mitä pienestä stressistä, tiesin sen tulevan kuitenkin jossain vaiheessa! 
Toivottavasti pääsen kertomaan siitä sitten hieman myöhemmin.

Kirjoittelin myös viime postauksessa noista mun "pikkukivaa" hankinnoista ja lupasin niitä kuvailla kun tulevat postitse kotiin! Ja nyt sitten tuli viimeisetkin ostokset kuvattua. 
Ajattelin niistä laittaa nyt pienen kuva bläjäyksen. :)


Ostin 2kpl mielestäni aivan mielettömän kauniita ruukkuja! Sopivat meille kotiin mainiosti! 
Niihin kun saisi ostettua joitain kauniita kukkia, vaikka ovat kauniita ihan noinkin.


Tämä ihanuus on 
~KappAhl:n & kokoa 62

Niinkun olen aiemmin maininnut, olen järkyttävän paljon rakastunut erilaisiin vauvojen koko pukuihin/ haalareihin. Miksi niitä tykkää ite sitten sanoa. Mulla on jo entuudestaan,  (oikein muistaakseni) 3kpl koko pukuja, kaikki ovat kyllä velourpukuja ja tämä nyt sitten ei ole. KappAhlille on tullut paljon uusia ihania kokopukuja ja kaikkea muuta yli ihanaa! Sinne kun pääsis hieman shoppailemaan! :) 

Meidän tyttö pukeutuis ehdottomasti seuraaviin! 




Ostin itselleni farkku mekon, jota olen "kuolannut" jo vähän aikaa. Vihdoin sain sen itselleni! 
Pakko myöntää, että kuvan mekko on H&M:n Mama mekko! Kangas on erittäin joustavaa farkkua, 
joten  menee mekko päälle sitten myös ison masun kanssa!  Mekko ei näytä mielestäni päältäpäin lainkaan  äitiys mekolta, salaisuus paljastuu vain jos joku näkee mitä mekon niska lapussa lukee. :)
Pakko kyllä myöntää, että raskaus sai mut aikuistumaan kertakaikkiaan. Mun päällä ei nimittäin enään ikinä tulla näkemään mitään "bile toppeja" ne ei tunnu enään hyvältä päällä. Ehkä siksi ne onki kaikki menny jo kirppikselle myyntiin! :)
Kuvassa myös super ihanat,  Tommy Hilfigerin ylipolven sukat. Olisin halunut valkoiset, mutta nämä oli VIIMEISET eikä lisää enään ole kuulema tulossa, niin saivat kelvata! Täytyy nyt vaan ostaa jotain saman värisiä paitoja niin ne mätsää kivasti sitten keskenään. Mulla ei nyt kaapista löydy mitään vaalean roosan/punaista vaatetta. 

Muuten meidän arjessa ei nyt ole mitään ihmeellistä tapahtunut. Mies on töissä minkä kerkiää ja minä kotona Sipsun kanssa. Saapi nähä tuleeko siihenki jokin muutos. 
Noh.. kaikki aikanaan.  Yritän saada otettua kuvia meidän sormuksista ja tehdä niistä pieni juttu tänne.
(jospa nyt viikonloppuna ne miehenkin sormet ois kotona eikä töissä) ;)

Ihanaa viikonloppua kaikille! :)
Heijppaa!


2 kommenttia:

  1. Meillä on Kappahlista (tuon haalarin lisäksi siis) toi mekko, aivan ihana. Ostettiin ristiäisiin, ettei neidin tarvinnut koko päivää hikoilla kastemekossa. Ja ihastuin tohon farkkumekkoon! Täällä ei myöskään mistään biletopeista enää niin välitetä, ja rintojen pitää olla piilossa.

    VastaaPoista
  2. Tuolla Kappahlissa on niin ihanan suloisia vaatteita! Varsinkin noi Newbie- malliston vaatteet on jotain niin ylisöpöjä! Myös tuolta Lindexiltä löytyy löytyy paljon kaikkea ihanaa!
    Musta on tullu aikamoinen netti kirppisteliä!
    Minkä kerkiän olen tuolla fb:n kirppiksillä bongaamassa kaikkea mahdollista! Sieltä mä tän farkkumekon löysinkin. Juuh, mulla on tuo sama, nyt sitä oikeen ajattelee, että mitä mä olen oikein sillon miettinyt ku olen tollastakin päälleni pistänyt! Oikeen hävettää! :D

    VastaaPoista