torstai 8. maaliskuuta 2012

Yksi niistä muista tuhansista päivistä


"sinne tänne tonne teille meille minne?"

ähh.. tää päivä on ollut taas yks niistä muista tuhansista päivistä. 
Ei mitään erikoista, ei mitään ihmeellistä.
Vähän jotain uutta ja kivaa, sitten  nukkumaan ja huomenna taas uusi päivä.


Tänään uudet tyynyt meidän sohvilla. 


Tuli ostettua vähän kankaita uuteen tyynynpäälliseen! Näistä pitäis kehitellä joku kiva! 


Käytiin hakemassa kiharrin, missä mahdollista saada vähän kaiken näköstä. En ole vielä paneutunut tähän uuteen ihme vempeleeseen, joten veikkaan että tutustun siihen huomenna! Maksoi 7euroa koko paketti.
Joten ei  hirveästi hetkauta jos jääkin käyttämättä. Olen halunut hieman paremman piipparin, mutta tämä saa ajaa nyt asiansa. Saa kaiken näköistä viileetä ja lämmintä puhallusta, piikeillä tai ilman, tyven kohotusta ylm..
kohta mulla ei oo enään hiuksia lainkaan päässä! apua..


Käytiin myös Skanssin Anttilassa josta ostettiin mulle uus meikkivoide ja kuvassa oleva suloinen pohdiskeleva enkeli. Yritin bongata itselleni ripsiseerumia näille mun tyngän pätkille, mutta ainut joka vastaan tuli oli hinnaltaan 35euroa. hmm.. voipi olla, että ajaisi asiansa, mutta en nyt tällä kertaa kuitenkaan tuhlanut ripsiini sen vertaa. Noitakin kaiken maailman voiteita ja seerumeita löytyy ties kuinka monelle joten haluan olla varma, että se sitten kanssa toimii, ennen kuin rahani siihen tuhlaan. Joten taidanpa ruveta lueskelemaan, mikä seerumi  on saanut parhaimmat pisteet maailman käyttäjiltä. Voipi olla, että nää mun tynkäparat on kasvanu omiin mittoihinsa jo takaisin ennekuin olen osannut  päättää mitä lähden kokeilemaan.
(ripsipidennysten jälkeen siis, silmiin jäi vaan enään tyngät jäljelle.. )


tyypillistä mua.. 


jos joku muu ottaa kuvia, ni minähän lähden juosten karkuun..
Kuvissa myös näkyy, tänään siis ensimmäinen päivä uuden huivin testaamiselle. 
Niiiiiin ihana on! 

Huomenna onkin jo perjantai, niin se viikko vaan hupsheij meni jonnekkin.
Ihan hyvä mielestäni  vaan, koska vihaan olla yksin kotona, tunnen itteni niin yksinäiseksi.
Viikonloppu tule tule jo! 

Ja tänään on siis ollut myös meidän 
Arvokkaiden, Tärkeiden, Kauniiden ja vähemmän kauniiden Naistenpäivä! 
Meidän naistenpäivä meni auto radiota kuunnellessa ja muiden naisten "Sain aivan ihania ruusuja mieheltäni!" juttuja kuunnellessa.. voinpa sanoa, että kyllä mua vähän katkeruttaa.. missä ne mun kukat on?
nooh. ehkä sitten ensivuona saan kukkia. :)

kuitenkin..
Ihanaa Naistenpäivää teille kaikille ihaNaisille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti