sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Kesä & Ihanat vaatteet!

Olen tässä jo vähän aikaan miettinyt millaisia kesävaatteita pitäisi saada ostettua omaan vaatekaappiin..
Itse kun pukeudun ympärivuoden pitkiinhousuihin ja löysiin pitkähihaisiin!
Entaida uskaltaa pukeutua kovin naisellisesta, ehkä raskaudella oli osa syy siihen.
Ja nytkun olen katsonut telkkarista tullutta "Leenan tyylitiimiä" ja päätin, että kyllä mäkin voin mekkoihin pukeutua! Täytyy vaan osata yhdistellä ja valita juuri tälle kropalle ne oikeat mekot! ;) Tässä pari ihanuutta mitä olen bongaillut, joita olen jopa kuolannut? tiedän niiden päätyvän vaatekaappini uumeniin, joten ne jääköön myös omiin vaatekauppoihinsa!

Löysin Roxien sivuilta muutaman todella upean kesämekon!
Tässä pari niistä..



Klara epäsymmetrinen musta mekko 



Epäsymmetrinen mekko * Glamorous

Vielä lempivärissäni! 



Midimekko


Karkkieläinmekko, ihana, mutta ei ehkä ihan sitä mua?


Röyhelömekko * Glamorous

Tämä meni muuten heti tilaukseen!  

Vaikka olisin halunut tämän pinkkinä..  uskon että tykkään tästäkin väristä! ;)



H&M musta maksimekko, näitä on myyty jo aikojen alusta ja nyt VASTA tää iskee muhun? 
Nyt sopivasti kun ovat loppuunmyyty h&m nettikaupasta.. niiin mun tuuria. Jospa löytäisin tämän ihanuuden vielä jostain h&m:n liikkeestä! Täytyy lähteä metsästämään tätä nyt tulevalla viikolla!



Cubus Constance shirt, tykkään tästä pinkistä mielettömästi! Nykyään käytän vain erilaisia, löysempiä tunikoita! Tässä kuvassa näyttää ainakin ihan siltä, että TÄÄ on pakko saada! 

En vaan osaa päättää otanko tuon pinkin vai mustan! 

Valitsemisen vaikeus, iskit jälleen...




Cubus Summer triangle, bikini yläosat mustana! must have!

Myös mustat All swim roll brief uimapöksyt, mitkä myös kuvassa!



Cubus Basic sweat jacket, pinkkinä! Entiedä mikä ihmeen pinkki villitys mulle on nyt tullut! Ennen en ole voinut sietää pinkkiä.. muistan hyvin kun joskus sanoin  "ja mulle ei mitään pinkkiä tule ikinä!"
Noooh.. kuvan college huppari näyttää ihanan pehmeältä, jossas vois viettää viileitä kesäiltoja, piilossa hyttysiltä. Aika ihana mielikuva? Minä ainakin tykkään! :)


Ginatricot Rachel tunic ja ihana kuosi! Näistä Cia tykkää!


Näihin on taas hyvä lopettaa! itse en tykkää kesästä yhtään! Koska en ole lainkaan tätä^ tyyppiä, jopa pukeutuisi seuraaviin vaatteisiin.. ehkä sitä täytyy ruveta vaan opettelemaan!
Kyllä mä tän kesän vielä nappaan!

2 kommenttia:

  1. Siis oletko taas raskaana?? Onnea!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole valitettavasti! Oishan se ihana olla kyllä! :)

      Poista